Zamiast konwencjonalnej reklamy

Każde przedsiębiorstwo (dotyczy to zarówno gigantów w danej dziedzinie, jak też przedsiębiorców dopiero rozpoczynających swoją działalność), aby zdobywać klientów musi myśleć o rozsądnej i perspektywicznej formie reklamy, która wyróżni się z tłumu konkurencji. Nie jest to łatwe zadanie, a na dodatek mnóstwo trudności wprowadza tu internet, który na wielu płaszczyznach powoduje – zamiast udogodnienia – dodatkowy chaos informacyjny.

Reklama online

Autor: Metro Atlanta Marketing Association
Źródło: http://www.flickr.com
Jak więc próbować przebić się przez reklamę podobnych firm? To pytanie wymaga przeanalizowania paru jego aspektów, związanych przede wszystkim z wybranym medium, poprzez które firma ma zamiar się reklamować. (polary z nadrukiem) Najbardziej budżetowym rozwiązaniem, które pomaga zaistnieć w szczególności firmom o niewielkim stażu, jest prosta reklama internetowa w formie własnej strony www, dzięki której firma zaczyna istnieć w internecie. Do tego koniecznym krokiem jest umieszczenie swojej działalności w Google czy w przeglądach branżowych oraz rozmaitych zestawieniach firm.

Często okazuje się jednak, że reklama w internecie nie spełnia oczekiwań – przykładowo nie udało się odnotować większej ilości klientów, lub odwiedziny na stronie internetowej firmy są rzadkie. https://www.adforce.pl/2-upominki-reklamowe/38-dom-i-ogrod/zaniem może być skorzystanie z lokalnej formy reklamy.

Niekonwencjonalna reklama

Autor: driver Photographer
Źródło: http://www.flickr.com
Jeśli przykładowo dana firma funkcjonuje na terenie Bytomia, dobrym pomysłem może być choćby ekran led w Bytomiu. W Polsce wykorzystanie reklamy ledowej, zarówno w centrach miast, jak również przy parkingach supermarketów czy centrów handlowych, jest raczej nowym pomysłem. Nowoczesność takiego rozwiązania powoduje, iż przyciąga ono uwagę znacznie częściej, niż choćby standardowe formy reklamy zewnętrznej takie jak szyldy czy banery.

Najważniejszym plusem ekranów LED jest ich widocznośhttps://www.adforce.pl/e ich wyrazisty obraz dobrze widać w różnych warunkach atmosferycznych), a ogromna większość z nich jest zlokalizowana w miejscach największego ruchu samochodowego bądź pieszych. W wielu wypadkach nowoczesna forma reklamy może przynieść więc firmie znaczne korzyści. Ekrany ledowe są stale zauważalne przez potencjalnych klientów, a ich interesująca forma może okazać się o wiele bardziej skuteczna niż standardowa reklama.