Jak efektywnie reklamować własną działalność gospodarczą, czyli ścienne i kieszonkowe kalendarze firmowe jako rewelacyjny nośnik reklamy

W czasach rosnącej konkurencji wielu zarządców zastanawia się, jak ubiec konkurencję i zdobyć dodatkowych usługobiorców. Współcześnie można reklamować się na dziesiątki sposobów, a podjęcie ostatecznej decyzji o jego wyborze warto dokładnie przemyśleć. Z uwagi na wieloaspektowość omawianej tematyki skupimy się tutaj jedynie na jednym wybranym aspekcie.

fotokalendarz

Autor: David Lin
Źródło: http://www.flickr.com
Kalendarze firmowe są znakomitą formą reklamy. Kiedy znajdują się one w biurze firmy, to klienci podczas wizyty mimowolnie zapamiętują jej logo. Gdy tymczasem trafiają do prywatnych domów, to grono ludzi kojarzących daną firmę jeszcze się powiększa. Niejaką alternatywą dla standardowych kalendarzy ściennych są kalendarze książkowe producent takich artykułów zresztą dba o to, by te były tak samo użyteczne. W wyznaczonych rubrykach jest miejsce na istotne notki, a informacje umieszczane na końcowych stronach organizera przydają się w powszednim życiu. Klienci są zadowoleni, gdy wspomniany wcześniej producent zadba też o interesujące wzornictwo oraz jakość wykonania – Michał Gaca CSK Studio.
Sekretem skuteczności takiej formy reklamy jest to, że z kalendarzy korzysta się codziennie – nie trzeba za bardzo się wysilać, żeby stwierdzić, że dana firma sprzątająca Warszawa jest reklamowana przez cały rok. Kalendarze firmowe najczęściej trafiają do usługobiorców w formie upominków, które ofiarowują nawet przedstawiciele państwowych instytucji. Niekiedy jest to zawsze potrzebny kalendarz na ścianę lub na biurko, a innym razem gadżet w o dużo mniejszym, czyli kieszonkowym gabarycie. Do rąk najważniejszych wspólników trafiają luksusowe kalendarze książkowe producent z Opola czy Krosna opracowuje z kolei szatę graficzną, a następnie gotowy kalendarz starannie oprawia w skórę. Taki upominek sprawi radość obdarowanemu tylko wtedy, gdy znak firmowy ofiarodawcy nie będzie zbytnio widoczny, bowiem np. żaden dyrektor firmy szkoleniowej nie będzie zamierzał reklamować np. powiatowego urzędu pracy.

kalendarz

Autor: Asja Boroš
Źródło: http://www.flickr.com
Zlecając wykonanie kalendarza należy pamiętać, że bywa on jedynie jedną z możliwych form promocji – można w końcu wybrać mnóstwo innych (najlepsze kalendarze firmowe na rynku).

Szukasz podobnych wiadomości na omawiany w tym miejscu temat? To żaden problem, zwyczajnie wejdź do serwisu a przekonasz się, że to było niezwykle proste.

Natomiast na pewno każdy przedsiębiorca potwierdzi, że najefektywniejszą formą promocji jest po prostu klient zadowolony z usługi lub zakupionego towaru.