Osoby uprawiające sport – czy odżywki na masę warto zażywać?

Udając się na siłownię, bardzo dużo osób stawia sobie jasno określony cel: zbudowanie masy mięśniowej. Aby osiągnąć ten cel, konieczna jest zbilansowana dieta, ale również właściwie dobrane ćwiczenia.

umięśniony mężczyzna

Autor: Butz.2013
Źródło: http://www.flickr.com

Zestaw prawidłowych ćwiczeń na zbudowanie masy mięśniowej powinien składać się z ćwiczeń obejmujących klatkę, brzuch, triceps, plecy, barki i nogi. Jest to tak zwany trening systemowy. Nie wolno jednak zapominać, że proces zbudowania masy polega na połączeniu prawidłowo dobranych ćwiczeń z odpowiednią dietą. Dieta ta musi być tak ustalona, aby zwiększała tempo budowy mięśni. Podstawą tej diety – najniższa cena na najlepsze suplementy – https://longlifefoundation.pl/ – są węglowodany oraz białka. Dieta na budowanie masy mięśniowej nie powinna zawierać zbyt dużej ilości tłuszczu. Osoby, które wprowadzą do swoich codziennych posiłków zbyt dużą ilość tłuszczu będą szybciej odczuwały zmęczenie. Nie wszyscy, których celem jest zbudowanie masy potrafią w prawidłowy sposób skomponować własną dietę. Organizm ma więc zbyt mało składników, z których może szybko zbudować mięśnie – sprawdź odżywki na masę – Giełda Suplementów. świetnym wyjściem z takiej sytuacji okazują się więc być odżywki na masę. Dostępne w sklepach odżywki na masę zawierają właściwie dobraną ilość węglowodanów oraz białek, a do tego są wzbogacone o witaminy i składniki mineralne. Powinno się jednak wiedzieć, że nawetnajlepszy suplement diety – więcej – nie jest w stanie zastąpić właściwego sposobu odżywiania się i treningu, może tylko te procesy wesprzeć.

Jednym z najczęściej kupowanych suplementów diety, które mają usprawnić budowę ładnych mięśni jest białko serwatkowe. By uzyskać oczekiwany efekt, po białko serwatkowe powinno się sięgać trzy razy dziennie. Pierwszą porcję powinno się wypić natychmiast po wstaniu z łóżka, następną przed wykonywaniem ćwiczeń fizycznych, a ostatnią na zakończenie treningu.

suplementy diety na masę

Źródło: fbb.pl

Można zażywać nie tylko białko serwatkowe, ale również białko kazeinowe. Białko kazeinowe zażywa się dwa razy w ciągu dnia. Pierwszy raz zażywa się je po treningu, kolejny raz przed pójściem spać. Wraz z białkiem serwatkowym można zażyć także glutaminę. Wykorzystując glutaminę, później wystąpi zmęczenie. Stosuje się ją również przed i po ćwiczeniach. To tylko niektóre suplementy diety – oferta suplementów , które mogą wspomóc budowanie masy mięśniowej. Nie mogą one pod żadnym pozorem zastąpić racjonalnej diety i treningu sportowego.