Telebim jako rodzaj reklamy, w którą można zainwestować, żeby zdobyć w miarę dużą liczbę nabywców

Kiedy wydajemy banknoty na reklamę, to nade wszystko chcemy, aby wydane w taki sposób fundusze przyniosły oczekiwany skutek w postaci większej liczby kupujących lub chociażby, w przypadku sklepów, pomnożenie zysków.

Telebimy

Autor: vikkiq
Źródło: http://www.flickr.com
Sęk w tym, aby z konkretną formą reklamy trafić do jak największego grona odbiorców. I, co najważniejsze, sprawić, by zechcieli na nią patrzeć, nawet jeśli w danej chwili wcale nie mają na to chęci. Z tego powodu rekordy oglądalności biją reklamówki i w telewizji. Mają one jednakże jeden podstawowy mankament : są kosmicznie kosztowne, a co za tym idzie, właściwie nieosiągalne dla większości usługodawców.

Wychodząc na przeciw oczekiwaniom rynku i zarazem uwzględniając zasady, jakimi rządzi się marketing, agencje reklamowe proponując nowoczesne formy przekazu, a wśród nich prym wiedzie telebim – link. Jego wynajęcie przewyższa rzecz jasna koszt wynajęcia zwykłego bilbordu, ale i tak jest to tańsze rozwiązanie niż spot. A cała przygoda z rzeczonym wynalazkiem zaczyna się często od telefonu pracownika agencji reklamowej lub przesłanej przez niego propozycji sprzedażowej. Poznajmy więc argumenty, którymi jest w stanie przekonać przedsiębiorcę do zainwestowania w taką właśnie formę reklamy.

Plakat

Autor: Jun Ye
Źródło: http://www.flickr.com

Telebim – zobacz więcej – posiada jedną ważną zaletę, dzięki której ma przewagę nad konkurencyjnymi formami przekazu w reklamie.

Pamiętaj – ciągle bądź na bieżąco. Dlatego zachęcamy Cię do przejrzenia kolejnego artykułu, który ukryliśmy pod tym linkiem. Nie pożałujesz!

A mianowicie pozostaje w miarę nowym wynalazkiem, przez co już z definicji przyciąga uwagę przechodniów. Kolejnym niepodważalnym argumentem za pozostaje fakt, że błyszczący się ekran w sposób szczególny oddziałuje na ludzką psychikę, co już zostało udowodnione przez naukowców. Wielobarwne i błyskawicznie przeobrażające się obrazy kierują na siebie uwagę przygodnych spacerowiczów albo osób czekających na tramwaj.

W tym przypadku sprawdza się wspomniana powyżej zasada: niedoszły klient nie ma wyboru i nawet bezwiednie popatrzy na telebim.

Zaciekawił Cię taki artykuł? Zobacz i sprawdź skupowanie długów prywatnych koniecznie, tutaj jest coś, co z pewnością też jest wartościowe.

I właśnie o to chodzi, bo już jedno wejrzenie potrafi zdziałać cuda. W ten sposób utrwala się wizerunek marki oraz logo, o czym nasi obserwatorzy najprawdopodobniej jeszcze nie wiedzą. Zresztą reklama ma działać również, a może nawet nade wszystko, na naszą podświadomość. W końcu niejednej z nas zdarzyło się w czasie porannej toalety podśpiewywać pod nosem usłyszany tydzień wcześniej slogan zaprezentowany przez nieznaną piosenkarkę.