Proste gadżety reklamowe – prezenty od firmy jako dobry sposób na reklamę firmy?

Dużo firm dysponuje pulą gadżetów z logo albo w firmowych barwach i wręcza je w rozmaitych sytuacjach swoim klientom lub potencjalnym klientom. To skuteczny sposób na pojawienie się w świadomości potencjalnych klientów, lecz również na przywiązanie klientów do marki. Jakie przedmioty są najbardziej popularne?

Koc

Autor: s.Oliver
Źródło: s.Oliver
W ofercie dużej ilości sklepów internetowych są różne drobne rzeczy, które czasem są całkiem użyteczne, jak i takie, które tylko zbierają kurz. Każda firma może je spersonalizować i zyskać tym sposobem firmowy produkt do sprzedaży, darmowego rozdawania lub wymieniania na podarki związane przykładowo z programem lojalnościowym. Jednym z najczęściej rozdawanych są ręczniki i koce reklamowe – Są to świetne produkty na różnego typu promocje podczas pikników, imprez w plenerze oraz firmowych wypadów integracyjnych albo kolonii, zielonych szkół czy też obozów.

Szkoły językowe albo przedszkola prywatne mogą z nich uczynić doskonały prezent na zakończenie roku, bo oczywistym jest, że kocyk zostanie wykorzystany na wakacjach. W pulę gadżetów od marki na lato, poza ręcznikami plażowymi czy kocami, możemy włączyć również piłki plażowe, friesbie i daszki i bandany. Logotypy są najczęściej stale widoczne, więc ludzie noszący daszki czy plastikowe kolorowe bransoletki są całkiem dobrą reklamą. Następnymi, bardzo popularnymi gadżetami są gliniane kubki, filiżanki, kufelki i kubki termiczne. Wygodne, poręczne kubki z uchem, dobre do postawienia na biurku w pracy albo kubki (sprawdź kubki z nadrukiem) trzymające temperaturę do zabrania w podróż czy do auta, to bardzo funkcjonalne gadżety, równocześnie doskonale prezentujące firmę.

Następnym gadżetem, który często dostajemy, jest parasol. Wprawdzie w Polsce nie możemy narzekać na angielską pogodę, lecz parasol rzeczywiście często się przydaje, dlatego – równie często możemy robić tym sposobem reklamę towarzystwom ubezpieczeniowym, instytucjom bankowym lub też stacjom paliw. Bardzo często dzieci są obdarowywane drobiazgami w postaci ołówków, kredek czy długopisów z logotypem, baloników, odblaskowych figurek lub gumowych bransoletek. Jak widać asortyment jest naprawdę ogromny. Koce reklamowe czy koszulki mogą być ozdobione logotypem nadrukowanym bezpośrednio na kocu za pomocą haftu, natomiast na plastikowych czy gumowych przedmiotach logo jest naniesione komputerowo.