Sport to zdrowie

Rekomendowana przez lekarzy porcja ruchu potrzebna by zachować zdrowie to od trzydziestu do sześćdziesięciu minut ruchu każdego dnia. Jogging nie jest jedyną postacią aktywności ruchowej zalecaną człowiekowi, który chce dożyć późnych lat w dobrej kondycji.

Jogging

Autor: Clemens v. Vogelsang
Źródło: http://www.flickr.com
Można również uprawiać pływanie, gimnastykę, wspinaczkę lub kolarstwo. Rehabilitanci podpowiadają, by w swoje aktywności ruchowej starać się być jak najbardziej różnorodnym. Mówią, iż najbardziej korzystne jest przeplatanie różnego typu dyscyplin, tak by na przykład dwa dni w ciągu tygodnia uprawiać jogging, dwa dni ćwiczyć w jakikolwiek sposób a pozostała część tygodnia przeznaczyć na regeneracje.

W przypadku kiedy faktycznie zdecydujemy się na zróżnicowane treningi, dobrze jest tę sytuację dokładnie obadać.

ekscytujący wpis? Jeśli tak, kliknij tu – w tym serwisie (http://scootive.pl/ubrania/kurtki) z pewnością odnajdziesz coś niebanalnego, zatem ten odnośnik powinien być dla Ciebie wartościowy.

Świetnym rozwiązaniem dla uprawiających bieganie są jakieś inne ćwiczenia aerobowe. Takowy trening w możliwie niedużym stopniu obciąża organizm. Należy ćwiczyć w taki sposób, by płuca mogły nadążyć dostarczać tlen do mięśni. Ponieważ bieg również wlicza się do ćwiczeń tlenowych, najlepiej byłoby z grupy ćwiczeń aerobowych wybierać takie, które w większym stopniu będą gimnastykować inne partie mięśni niż jogging. Może to być np. aerobik.

Jeżeli zainteresował Cię ten artykuł, szybko sprawdź dodatkowo ten odnośnik! To świetna oferta (http://www.zawodtyper.pl/) i tu odnajdziesz szczegółowe informacje.

Podobne te ćwiczenia trochę do tańca.

Co niezmiernie ważne i praktyczne, gimnastyka przy muzyce tak samo jak jogging, jest sportem dość tanim. Do jego uprawiania wystarczy wygodny strój bawełniany i odpowiednie buty. Biegający w takie ubranie jest już wyposażony. Wykorzystać można przecież koszulki do biegania oraz obuwie do biegania jako bardzo komfortowe buty w czasie ćwiczeń.

Przez takie właśnie zróżnicowane działanie nasz trening będzie wszechstronny, a dzięki temu będziemy o wiele zdrowsi oraz umięśnieni. Jeżeli gimnastykując się chcemy wyglądać równie pięknie jak zwykle, można włożyć akcesoria tj. chusty do biegania czy też praktyczne czapki do biegania, dzięki czemu możemy poczuć się bardzo szykownie.