Zarówno w dużych miastach jak i małych miejscowościach, ma zaciekawić przechodniów, kierowców, wszystkich tych którzy znajdą się w jej pobliżu. Musi intensywnie oddziaływać na psychikę człowieka poprzez niepowtarzalny design, efekty świetlne, barwy i dynamikę obrazu. Najważniejsze, aby była ”jakaś” i co najważniejsze – pozostała w pamięci odbiorców.

Ciekawych danych dowiesz się po przejściu do źródła, która zawiera wciągające informacje na ten temat – będą one na pewno warte uwagi.
Dzięki ogrzaniu tworzywa do stanu wysokiej elastyczności i nadaniu mu kształtu, wyznaczonego formą za pomocą różnicy ciśnień tudzież ruchomego stempla, powstają litery przestrzenne i logotypy, oraz inne wyroby cienkościenne o dużej powierzchni -zobacz przykłady na .
W procesie termoformowania wykorzystywane są sztywne folie lub płyty, z których formuje siracie (zobacz tu)potrzebne kształty. Aby było to możliwe, tworzywo musi zostać poddane procesom obróbki cieplnej.
O popularności oferowanych rozwiązań technicznych głównie zadecydowały względy ekonomiczne – termoformowanie jest procesem

relatywnie niedrogim, zaś opłacalność uruchomienia produkcji z użyciem tej metody zaczyna się już od niewielkich zamówień.
Niedrogo nie oznacza jednak nieudolnie, przeciwnie. Termoformowanie pozwala uzyskać wyrób finalny o bardzo wysokiej jakości.
Ciekawa i przykuwająca wzrok grafika, daje gwarancję efektywnego promowania produktów i usług. Niestety nie zawsze jesteśmy świadomi, jak przy użyciu stosunkowo niewielkich kosztów możemy wypromować markę. Jeżeli więc firma zajmuje się handlem, produkcją, gdy mamy zamiar wypromować swój produkt – wykorzystanie techniki termoforowania będzie strzałem w dziesiątkę.