Termoformowanie – zastosowanie

Reklama zewnętrzna jest jednym z najważniejszych nośników przekazu reklamowego. Poprzez szybkie dotarcie do potencjalnego klienta, buduje wizerunek firmy lub określonego produktu.
Zarówno w dużych miastach jak i małych miejscowościach, ma zaciekawić przechodniów, kierowców, wszystkich tych którzy znajdą się w jej pobliżu. Musi intensywnie oddziaływać na psychikę człowieka poprzez niepowtarzalny design, efekty świetlne, barwy i dynamikę obrazu. Najważniejsze, aby była ”jakaś” i co najważniejsze – pozostała w pamięci odbiorców.

reklama

Autor: minimalform
Źródło: http://www.flickr.com
Nie można wyobrazić sobie reklamy zewnętrznej bez nowoczesnych technik. Jedną z nich jest termoforowanie.

Ciekawych danych dowiesz się po przejściu do źródła, która zawiera wciągające informacje na ten temat – będą one na pewno warte uwagi.

Dzięki ogrzaniu tworzywa do stanu wysokiej elastyczności i nadaniu mu kształtu, wyznaczonego formą za pomocą różnicy ciśnień tudzież ruchomego stempla, powstają litery przestrzenne i logotypy, oraz inne wyroby cienkościenne o dużej powierzchni -zobacz przykłady na .

W procesie termoformowania wykorzystywane są sztywne folie lub płyty, z których formuje siracie (zobacz tu)potrzebne kształty. Aby było to możliwe, tworzywo musi zostać poddane procesom obróbki cieplnej.

Technika ta popularna jest w wielu gałęziach przemysłu. Oprócz produktów wielkogabarytowych jak tablice reklamowe, przy użyciu technologii formowania można wyprodukować nieduże przedmioty, jak opakowania i pojemniki plastikowe, elementy sanitarne , zabawki, gadżety jak i opakowania lub ich elementy w tym również posiadające atest spożywczy.
O popularności oferowanych rozwiązań technicznych głównie zadecydowały względy ekonomiczne – termoformowanie jest procesem

reklama

Autor: Style Raw
Źródło: http://www.flickr.com

relatywnie niedrogim, zaś opłacalność uruchomienia produkcji z użyciem tej metody zaczyna się już od niewielkich zamówień.

Niedrogo nie oznacza jednak nieudolnie, przeciwnie. Termoformowanie pozwala uzyskać wyrób finalny o bardzo wysokiej jakości.

Ciekawa i przykuwająca wzrok grafika, daje gwarancję efektywnego promowania produktów i usług. Niestety nie zawsze jesteśmy świadomi, jak przy użyciu stosunkowo niewielkich kosztów możemy wypromować markę. Jeżeli więc firma zajmuje się handlem, produkcją, gdy mamy zamiar wypromować swój produkt – wykorzystanie techniki termoforowania będzie strzałem w dziesiątkę.