
Oczywiście formę reklamy trzeba dopasować do specyfiki działalności. Stąd też przykładowo gazetki promocyjne będą wykorzystywane najczęściej przez sklepy, ponieważ dzięki nim mogą zaprezentować one bogaty asortyment udostępnianych artykułów. Istnieje przy tym kilka warunków, które powinno się spełnić, żeby rzeczywiście przyciągnąć wielu klientów. Taka gazetka nie może być przede wszystkim nudna. Powinna swoją szatą graficzną i formą zachęcać do przejrzenia katalogu.

Bardzo często na pierwszej stronie zamieszcza się promocyjne oferty, co jest dobrym posunięciem. Tworzy się także odpowiednie hasła reklamowe, które łatwo wpadają w ucho i łatwo je można zapamiętać. Żeby jednak gazetki faktycznie dały pożądany efekt, winny trafić do jak najliczniejszego grona klientów. Kolportaż ulotek i gazetek promocyjnych nie kosztuje dużo, a może dać duże korzyści.
Warto obejrzeć inne nasze serwisy (http://www.gaster-sol.pl/pl), aby poznać inne ciekawe informacje na ten temat. Nie czekaj zatem i kliknij tutaj!
Bardzo ciekawym rozwiązaniem jest również umieszczanie gazetek promocyjnych w sieci. Internet to zresztą odpowiednie miejsce na reklamę, jednakże trzeba wiedzieć, gdzie umieszczać informacje, bowiem z biegiem czasu jest ich w internecie coraz więcej i internauci coraz częściej nie zwracają już uwagi na wrzucone na strony bannery. Rzecz jasna gazetka promocyjna powinna znaleźć się w pierwszym rzędzie na stronie firmy i to w widocznym miejscu. Skutecznym jednak rozwiązaniem jest też newsletter, czyli elektroniczna forma biuletynu przesyłana na pocztę odbiorcy.