W każdym dużym mieście nie można się bez tego obejść. Jest to wszędzie, widoczne w każdym miejscu. Czasem wygląda to lepiej, czasami gorzej, niemniej nie da się tegonie zauważyć. Reklama billboardy bo o tym mowa pojawiły się w Polsce wraz z przybyciem kapitalizmu i od razu stały się stałym elementem miasta, ale nie tylko. W każdym miejscu można je dostrzec, niekiedy ma się jednak wrażenie, że jest ich za dużo.
Łatwo tak sądzić, gdy przy wjeżdżaniu do większych miast zalewają pobocze, mienią się różnymi barwami, zlewają się ze znakami drogowymi. To jednak nie jest wina tych reklam, a polityki w zakresie ich rozmieszania. Nie istnieje tak naprawdę zbiór odpowiednich przepisów mówiących, jak można je rozmieścić, gdzie, jaką ich liczbę, jakie powinny mieć kolory i tak dalej. Tracą na tym reklamodawcy, bo wielu ludzi przez ten chaos, tak naprawdę zaczyna głośno protestować żądają ich usunięcia. To oczywiście przesada, bo to reklama jak każda inna, ale faktem jest, że należałoby coś z tym zrobić. Na pewno należy zwrócić uwagę na wysoką wygląd billboardu, oferowaną np. tu: .
Jednak jak przyjrzymy się polskim miastom to nie tylko w tym zakresie jest nieporządek.
Nie ma najmniejszych zastrzeżeń, że to jest rzeczywiście rzetelna oferta (http://www.perfect-przeprowadzki.wroclaw.pl/transport-sejfow-i-kas-pancernych.html), dotycząca cennych artykułów. Zapoznaj się z nią teraz.
Przykładowo takie obklejanie miasta plakatami, czy to o jakimś wydarzeniu, czy może przed wyborami. Nikt nie patrzy gdzie można coś wywiesić tylko zajmuje się tym, zazwyczaj bez pozwolenia. Oczywiście, złapany przez służby porządkowe będzie za to odpowiadał, ale jak to zrobić, żeby taką osobę uchwycić.
Zaciekawił Cię ten wpis? Namawiamy Cię więc jeszcze dalej (happytree.com.pl/) – do naszej następnej witryny. Tam czekają na Ciebie inne wątki.
Przecież nie postawi się kamer w każdym punkcie miasta, poza tym to czyn raczej nieszkodliwy.
Autor: Broadway Tour
Źródło: http://www.flickr.com
Jednak, zamiast żartować lepiej i zdecydowanie praktyczniej wypracować korzystną politykę w tym zagadnieniu, żeby ta interesująca forma reklamy miała swoje określone, ale też cieszące oko miejsce w krajobrazie miasta. Jeśli tego się nie zrobi, to tak naprawdę jedna, jak i druga strona będzie trwała w klinczu. Z jednej strony niezadowoleni mieszkańcy, że krajobraz miejsc jest szpecona, z drugiej reklamodawcy, dla których taki sposób reklamy może się nie opłacać. To oczywiście perspektywa kilkuletnia, na razie ta forma reklamy ma się bardzo dobrze.