Możesz zdecydować się na reklamę zewnętrzną oraz reklamy sklepowe. O ile ten pierwszy wspomniany przeze mnie rodzaj to dość duża inwestycja i nie każdy może się na nią zdecydować, to reklamy sklepowe stanowią relatywnie nie generującą kosztów opcję. Dzieje się tak, ponieważ pokrywamy tylko koszt ich druku i nie musimy martwić się o płacenie comiesięcznego czynszu za dzierżawienie nośnika, jak w przypadku reklam outdoorowych czy innych rodzajów reklamy zewnętrznej.
Czy wiesz, że więcej odnajdziesz w treści innego serwisu? To właśnie tam przeczytasz uzupełniające wiadomości dotyczące omawianej tu problematyki.
Pierwszą dostępną opcją jest oklejenie okien i drzwi (polecamy elektrozamki) sklepu.
Czasem jest tak, że kontrahent zachodzi do danego sklepu, bo ma po drodze i nawet nie zdaje sobie sprawy z tego, że może użyć z jakichś wyprzedaży. Dlatego tak ważne okazuje się to, aby w dobrym miejscu pojawiały się reklamy sklepowe, które mają szansę być naklejone na drzwiach wejściowych, tak żeby kontrahent nie mógł przechodzić obok nich, nie zauważając ich. Dodatkowo na markecie pod sufitem muszą wisieć odpowiednie banery powiadamiające o okazjach, a okazyjne ceny na regałach muszą być w wyraźny sposób oznaczone. Tylko tak zachęcimy kontrahentów do brania po dane materiały.
Im więcej reklam będziemy umieszczali w różnych miejscach, im lepiej będą one wymyślone, tym więcej ma szansę na tym uzyskać nasz market. Dlatego tak ważne jest to, by przy ich opracowywaniu zwrócić uwagę na dużo mniejszych czynników, ponieważ nigdy nie przewidzimy, który może tutaj najmocniej zadziałać. Musimy być przyszykowani na różnorakie scenariusze.