Czy Twoim celem jest powiększenie lojalności swoich klientów względem wskazanej firmy lub marki? Jeśli tak, to zbuduj swój program lojalnościowy lub wybierz jego części takie jak przykładowo konkursy lub couponing.
Na rynku nie brakuje jest przedsiębiorstw wyspecjalizowanych się w tworzeniu i obsłudze programów motywacyjnych, konkursów a także reklamy, które oferują wspaniałe know-how, doświadczony zespół, sprawdzone narzędzia i korzyści skali.
Ich specjalnością jest konkretnie marketing relacji. Wykonują programy lojalnościowe, partnerskie i konkursy. Walorem takich przedsiębiorstw jest zupełna obsługa: strategia, poradnictwo prawne, a także naliczanie podatków od nagród, korespondencja SMS czy mailingi, newslettery i infolinia. Niektóre firmy dysponują własnym zespołem IT, utrzymują programistów, zbudowały i rozwijają program lojalnościowy – szczególne oprogramowanie, które rzetelnie obsługuje każdy typ programu motywacyjnego lub –
następna strona – konkursu.
Czasami publikowane w internecie wiadomości są fałszywe, jednak jeśli intryguje Cię tego typu tematyka, to kliknij oraz zdobądź wiarygodne info również na analogicznej witrynie.
Dla swoich klientów implementują dedykowane programy lojalnościowe wykorzystujące wypracowane moduły takie jak m.in. bazy danych, segmentację grup docelowych, naliczanie i redempcji punktów, jak również katalogi nagród, strony www do obsługi systemu i raportowanie. Część przedsiębiorstw ma własne centrum logistyki nagród, do jakiego to zadań należy odpowiedni dobór i zapewnienie dostępności nagród, kupno i przetrzymywanie, jak również pakowanie i konfekcja, przesyłka i dostarczenie nagród oraz obsługa reklamacji. Cechą dodaną są natomiast badania satysfakcji uczestników programów B2B i B2C.
Autor: amateur photography by michel
Źródło: http://www.flickr.com
System motywacyjny oraz programy lojalnościowe to istotna kwestia. Warunkiem skutku programu jest takie znalezienie wykonawcy, który stałby się najbardziej odpowiedzialny za zaplanowanie, dokonanie, jak również ocenę efektów całego przedsięwzięcia. Obsługa programów lojalnościowych to dość trudna kwestia. Są jednakże Przedsiębiorstwa, które ten element zaspokajają! To właśnie one robią dla Ciebie pomysły idealne do Twoich wymogów. W tym jest obsługa programów lojalnościowych i całkowitego projektu przez jedno przedsiębiorstwo, mierzalne powiększenie lojalności swych odbiorców oraz tworzenie dobrego wizerunku Twojego przedsiębiorstwa.
Dodatkowo w ofercie odnaleźć można logistyczne, prawne i techniczne przygotowanie systemu lojalnościowego, wsparcie dla słuchaczy systemu lojalnościowego lub konkursu za sprawą rozmaitych kanałów komunikacji (telemarketing, e-mail, wysyłanie SMS, wysyłka pocztowa).